Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2023 13:18 - Земя
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 5297 Коментари: 5 Гласове:
19

Последна промяна: 23.04.2023 15:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бе съдбата към мене така милостива,
че ми даде парченце от кър плодороден -
да си имам край другите своя си нива -
за беритба наесен след тежката оран.

За окото ми алчно изглеждаше малка,
но големите чужди си имаха трактор...
Тъй, че беше си моята тъкмо по мярка -
обработвах я трудно и само с характер.

Не изчаквах зората със светлите пръски
да обагри в червено отново небето -
пак копаех земята си с кървави пръсти,
и с пети надълбоко, забити в полето...

Знаех време, че няма. Мечтаех за време.
И се трудех от мрака до мрак - упорито,
за да сложа с ръцете си всякакво семе -
до цветя - слънчогледи, овошки и жито...

И сега отвисоко навярно нелепо
шаренее сред другите моята нива...
Пъстра малка земица е, колкото шепа...
Но на нея и мене така ни отива. 



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Много пъстро и красиво! :)))
23.04.2023 15:44
Много пъстро и красиво! :)))
цитирай
2. shtaparov - Със здраве да си я работиш! :)
23.04.2023 21:10
Със здраве да си я работиш! :)
цитирай
3. donchevav - Привет, Ваня! Много ми хареса! ...
24.04.2023 10:59
Привет, Ваня!
Много ми хареса! Докосна ме лично този изваян от тебе образ - и като конкретика, защото аз също съм страстен обработвач на ниви:), и като метафора на човешкия труд, и като символ на значимото в човешкия живот.
Много искреност, много истинност и чудесни попадения като това за алчното човешко око или за големите, които "си имаха трактор", или финалът с това сливане на обект и субект (колко вярно!). Поздравления!
Бъди здрава и все така светло вдъхновена!
Прегръщам те!
цитирай
4. vania23 - Благодаря, Дела!
24.04.2023 15:07
wonder написа:
Много пъстро и красиво! :)))


Радвам се, че ти е харесало!
цитирай
5. vania23 - Ами, къде ще ида, Ангеле? Ще работя не, ами и пушек ще се вдига :)
24.04.2023 15:07
shtaparov написа:
Със здраве да си я работиш! :)

цитирай
6. vania23 - Благодаря, Вени!
24.04.2023 15:19
donchevav написа:
Привет, Ваня!
Много ми хареса! Докосна ме лично този изваян от тебе образ - и като конкретика, защото аз също съм страстен обработвач на ниви:), и като метафора на човешкия труд, и като символ на значимото в човешкия живот.
Много искреност, много истинност и чудесни попадения като това за алчното човешко око или за големите, които "си имаха трактор", или финалът с това сливане на обект и субект (колко вярно!). Поздравления!
Бъди здрава и все така светло вдъхновена!
Прегръщам те!


Дойде от нищото на 22 април - деня на Земята. Чудех се да го пусна ли да си отива или да го продължа. Продължих го с типичната за мене упоритост, но и без да го насилвам. Ако стане, стане.
Да ти се похваля, добри новини получихме от София по оня здравен проблем. Камък ми падна от сърцето. А, да, и спечелих една специална награда за съвременна християнска творба с "Научи ме".
цитирай
7. donchevav - Привет, Ваня! Много ми хареса! ...
25.04.2023 15:44
vania23 написа:
donchevav написа:
Привет, Ваня!
Много ми хареса! Докосна ме лично този изваян от тебе образ - и като конкретика, защото аз също съм страстен обработвач на ниви:), и като метафора на човешкия труд, и като символ на значимото в човешкия живот.
Много искреност, много истинност и чудесни попадения като това за алчното човешко око или за големите, които "си имаха трактор", или финалът с това сливане на обект и субект (колко вярно!). Поздравления!
Бъди здрава и все така светло вдъхновена!
Прегръщам те!


Дойде от нищото на 22 април - деня на Земята. Чудех се да го пусна ли да си отива или да го продължа. Продължих го с типичната за мене упоритост, но и без да го насилвам. Ако стане, стане.
Да ти се похваля, добри новини получихме от София по оня здравен проблем. Камък ми падна от сърцето. А, да, и спечелих една специална награда за съвременна християнска творба с "Научи ме".


Поздравления - за новото литературно признание! И за чудесното посвещение на празника на Земята! И за третото - радостната новина!
Все тъй се случва - трупа се, трупа от лошо по-лошо, па спре, просветне, и започва доброто - и то на камара, едно през друго! Амин, дай боже все добро и хубави новини!
Много се радвам! Дано сега малко се поотпуснеш!
Прегръдка, мила Ваня!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1066568
Постинги: 334
Коментари: 3507
Гласове: 12903
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930