Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2023 11:56 - Признание
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 2280 Коментари: 9 Гласове:
16

Последна промяна: 12.07.2023 11:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Колко думи валят между нас...
В хаотичната наша гълчава
побеждава пак мъжкия глас,
а пък женския аз премълчавам.

Говори само ти, говори!
Ще притихна съвсем и ще слушам -
как прехвърчат пред буря искри,
за да плисне дъжд в моята суша.

Като серия в наш сериал,
щом завърши и тази с раздяла,
ще расте в мен, което си дал.
И след време ще съм го раздала.

Не е нужно да ме разбереш,
но е нужно да ти го призная -
ти си моят невидим растеж.
Докога? Не гадая за края...

И не зная - защо точно ти?
Надали си в света най-достоен...
Но усещам как двойно цъфти,
всичко твое, прораснало в мое. 



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей , Ваня!
13.07.2023 00:18
Щях да коментирам, но видях нещо, не в твоите прекрасни стихове, което ме кара да замълча!

Лека нощ!
цитирай
2. vania23 - Здравей, Лео!
13.07.2023 11:34
leonleonovpom2 написа:
Щях да коментирам, но видях нещо, не в твоите прекрасни стихове, което ме кара да замълча!

Лека нощ!


Всеки автор копнее да прочете отзив за творбата си, така че твоя отказ да коментираш малко ме натъжава. Дано все пак коментираш :)
цитирай
3. donchevav - По принцип не харесвам любовна п...
13.07.2023 12:15
По принцип не харесвам любовна поезия, особено женска, но тук философското и еротичното са постигнали такова взаимопроникване, растеж и цъфтеж, че мога само да възкликна: " Ехаа!" :)
Много ми хареса и този изчистен, мелодичен анапест - внася някаква енергичност, сигурност в звученето.
Поздравления, Ваня!
цитирай
4. vania23 - Благодаря, Вени!
13.07.2023 12:39
donchevav написа:
По принцип не харесвам любовна поезия, особено женска, но тук философското и еротичното са постигнали такова взаимопроникване, растеж и цъфтеж, че мога само да възкликна: " Ехаа!" :)
Много ми хареса и този изчистен, мелодичен анапест - внася някаква енергичност, сигурност в звученето.
Поздравления, Ваня!


А аз да ти споделя, че на пръстите на едната ми ръка се броят любовните стихотворения, които харесвам. Сещам се сега само за "Следи" на Блага Димитрова и за "Прощално" на Вапцаров. Но дори и на класиците ни не прощавам за тях, когато не ми харесват. Какво да се прави?! Не мога да си кривя душата и то пред собствената си душа. А в настоящето ни мисля, че безобразно и безогледно се злоупотребява с темата. Затова и почти не пиша за нея. Това е малко изключение, в което не споменавам думата "любов". Нека сам прецени какво е.
Прегръдки от горещото Русе към, може би, по-прохладното море, където си ти!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей отново, Ваня
13.07.2023 15:28
Извинявай за двусмисления коментар!
Стиховете ти са наистина прекрасни, но в него момент заради един поет бях намразил и поезията?
Както се казва, заради Илия, намразил и Свети Илия!
Беше моментно състояния и затова сметнах ,че е добре да не коментирам И една дума е достатъчна за оценка!
И на мен учителката по литература ме оцени на времето с две думи- Възхитена съм, като преди това оценката и беше ,как е възможно да съм подходил толкова несериозно?
Запомних я за цял живот!

Желая ти много, творчески успехи!
цитирай
6. shtaparov - Чудесен стих- надъхващ дори!
13.07.2023 15:28
Чудесен стих- надъхващ дори!
цитирай
7. vania23 - Благодаря, че ми отговори!
13.07.2023 15:54
leonleonovpom2 написа:
Извинявай за двусмисления коментар!
Стиховете ти са наистина прекрасни, но в него момент заради един поет бях намразил и поезията?
Както се казва, заради Илия, намразил и Свети Илия!
Беше моментно състояния и затова сметнах ,че е добре да не коментирам И една дума е достатъчна за оценка!
И на мен учителката по литература ме оцени на времето с две думи- Възхитена съм, като преди това оценката и беше ,как е възможно да съм подходил толкова несериозно?
Запомних я за цял живот!

Желая ти много, творчески успехи!


Какво да ти кажа... Разбирам те. И на мен ми се е случвало - ние, хората, сме емоционални същества и това ни носи, освен позитиви и негативи.
Първо сме хора и трябва да се уважаваме и когато се срещнем наживо и когато се срещаме само виртуално и не се нагрубяваме по никакъв начин. Съжалявам, че си имал неприятно преживяване. Та, първо сме хора, а дали сме и поети, определят читателите, които имат сърце и ум за поезия и времето, ако сме от малкото късметлии.
Още веднъж ти благодаря! Бъди жив и здрав и до нови срещи в блога!
цитирай
8. vania23 - Ех, надъхващ :)
13.07.2023 15:55
shtaparov написа:
Чудесен стих- надъхващ дори!


Защото си Ангел :) Благодаря ти! Хубаво лято!
цитирай
9. shtaparov - Чудесен стих- надъхващ дори! ...
14.07.2023 15:35
vania23 написа:
shtaparov написа:
Чудесен стих- надъхващ дори!


Защото си Ангел :) Благодаря ти! Хубаво лято!

Благодаря- хубаво лято на теб и на всички наши!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1067066
Постинги: 334
Коментари: 3507
Гласове: 12903
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930