Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2022 22:00 - ХВАНАХА ВЗРИВЯЧИТЕ НА ГАЗОПРОВОДИТЕ „СЕВЕРЕН ПОТОК 1” И „СЕВЕРЕН ПОТОК – 2”
Автор: planinitenabulgaria Категория: Политика   
Прочетен: 3893 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 18.10.2022 22:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


   
ХВАНАХА ВЗРИВЯЧИТЕ НА ГАЗОПРОВОДИТЕ „СЕВЕРЕН ПОТОК 1” И „СЕВЕРЕН ПОТОК – 2”

    За опитните политици диверсантите са ясни – това са краварите и еврогейците. Първите, защото са слабоумни, а вторите – защото са контрапичове. Поздравления за блогъра Ив69,  който публикува Истината. Взривячите ги знаем, знаем и поръчителят им – майданобандероукрофашисткият чифутин Зеленски.

   За по-щирок поглед от мен върху темата отворих авторитетното лондонско финасово списание Фекалшантаймс. В него информацията е същата като тази, която има колегата Ив69. Статията в списанието е написана от шефа на разузнаването на Англия, сър Едуард Хуйедар. Така мисли и ръководителят на Идеологическкия отдел на Орбан, проф.  Лудаш Курваш, а също и шефката на Японската агенция за борба срещу фалшивите новини, дезинформацията и пропагандата, г/жа Миосу Какуро. Взривячите са еврогейците и краварите, в това съм убеден и Аз и то така, „както че ще съмне”. На страницата на института в Улан Уде също се появи статия на тази тема. В нея нАучно се доказва, че Байдън е слабоумен и че падането му е неизбежно, според мен до пет-десет минути. Статията е писана от нАучен колектив товарищка проф. Тамара Гонореевная/товарищ асистент Генадий Гламидиев.

   Ето и оригиналът на постинга на блогъра Ив69. По посочените от мен имена могат да се намерят изворите, от които той е наливал вода, за да напише тази велика статия. Влезте в странаците на посочените имена – най-обемистата е на проф. Лудаш Курваш - и преценете за прилика ли става въпрос или за плагиатство.

   Ето и оригиналът, който ме провокира да се разровя в нета:

https://iw69.blog.bg/politika/2022/10/01/sasht-i-slaboumniiat-baidyn-stoiat-zad-vzriviavaneto-na-seve.1836567

   На всички препоръчвам, запознайте се с тази статия. Аз я прочетох два пъти. За тези, дето хванаха взривячите, един музикален поздрав от мен:







Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12187193
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031