Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2021 08:44 - Брак
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 4539 Коментари: 8 Гласове:
20

Последна промяна: 08.11.2021 08:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Моята слабост и твоята сила -
всеки платил си е свойта цена.
Свикнал си с мене и тъй съм ти мила...
Нямаш си друга - за теб съм една.

Твоята ревност към всичко различно -
малко встрани, по-назад и напред.

Сърдиш се, виждам те, просто за всичко,
дето го правя самичка, без теб.

Моето чувство, че ще се разпадна,
ако си тръгнеш към мрака без мен.
Толкова силно е - смърт ще открадна,
да те преваря в отвъдното с ден.

Твоите болести все по-големи.
Нашите вече порасли деца.
Общите едри и ситни проблеми.
И неизбежната обща вина...

Силна зависимост? Не. Симбиоза -
аз съм ръката ти, ти си ми крак -

без театралност, без никаква поза.
Както се случва след дългия брак.
 



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Еха, Вани, просълзи ме. Толкова ...
08.11.2021 09:10
Еха, Вани, просълзи ме.
Толкова мило и трогателно!
Много ви обичам с Дидо, прекрасно семейство сте, и откак се знаем, ви чувствам близки!
Радвам се, че сте оцелели като семейство, защото това е трудно ...
И въпреки, че моят път е друг, се радвам, че имам такива Приятели!
Ти винаги си ми казвала: Светът е за Двама!
Бъдете винаги ръка за ръка, с тази обич, която сте опазили!!!
Прегръдки от мен, много ме разчувства, сега ще рева, докато бачкам )))
Ето и поздрав, за музикално настроение към прекрасния стих!
https://www.youtube/watch?v=vCxk4G9oIRM
цитирай
2. milady - ...усещаа се напрежение..:))
08.11.2021 09:48

с, което, авторката,определено..се 'бори'..
от доста време,и, уви, не се справя,задоволително! )

нещо, като Мина, Бомба, която "цъка"...
и си 'чака' Времето..
и няма нужда, тук, от оправдания..
от това, се раждат, ето такива..докосващи миниатюри..
/усмивки от мен, Ваня
Юлия
цитирай
3. milady - :))))))))))))))
08.11.2021 09:49
Прегръдки от мен, много ме разчувства, сега ще рева, докато бачкам )))
цитирай
4. vania23 - Радвам се, Веси!
08.11.2021 10:57
vesever написа:
Еха, Вани, просълзи ме.
Толкова мило и трогателно!
Много ви обичам с Дидо, прекрасно семейство сте, и откак се знаем, ви чувствам близки!
Радвам се, че сте оцелели като семейство, защото това е трудно ...
И въпреки, че моят път е друг, се радвам, че имам такива Приятели!
Ти винаги си ми казвала: Светът е за Двама!
Бъдете винаги ръка за ръка, с тази обич, която сте опазили!!!
Прегръдки от мен, много ме разчувства, сега ще рева, докато бачкам )))
Ето и поздрав, за музикално настроение към прекрасния стих!
https://www/watch?v=vCxk4G9oIRM


Хубаво стихотворение се получи наистина :) Спорна седмица, Веси! Поздрави и преглъдки!
цитирай
5. vania23 - Съвсем вярно, Юлия.
08.11.2021 10:59
milady написа:

с, което, авторката,определено..се 'бори'..
от доста време,и, уви, не се справя,задоволително! )

нещо, като Мина, Бомба, която "цъка"...
и си 'чака' Времето..
и няма нужда, тук, от оправдания..
от това, се раждат, ето такива..докосващи миниатюри..
/усмивки от мен, Ваня
Юлия


Напрежение има и още как. Ако не ме беше ядосал съпругът, въобще нямаше да го напиша. Канех се да бъде много по-хард към него, а то виж го какво излезе. Явно все пак, дяволът не е толкова черен.
Не е миниатюра стихотворение, което съдържа цели пет куплета.
Поздрави, Юлия! И хубава седмица!
цитирай
6. donchevav - Да даде Господ всекиму такъв брак, ...
08.11.2021 19:14
Да даде Господ всекиму такъв брак, такова усещане за единение, за почти органично срастване:

Моята слабост и твоята сила -
.............................................
аз съм ръката ти, ти си ми крак -
..............................................

Усмихнах се и ми стана мило - толкова хубаво си подредила всичко... Спомних си онази мисъл на Толстой за щастливите и нещастните семейства... Нека си приличат дългите бракове - по щастливо изживените семейни мигове, по обичта, която с годините става по-дълбока, по-свидна! Бъдете здрави!
цитирай
7. vania23 - Благодаря, Вени!
10.11.2021 12:26
donchevav написа:
Да даде Господ всекиму такъв брак, такова усещане за единение, за почти органично срастване:

Моята слабост и твоята сила -
.............................................
аз съм ръката ти, ти си ми крак -
..............................................

Усмихнах се и ми стана мило - толкова хубаво си подредила всичко... Спомних си онази мисъл на Толстой за щастливите и нещастните семейства... Нека си приличат дългите бракове - по щастливо изживените семейни мигове, по обичта, която с годините става по-дълбока, по-свидна! Бъдете здрави!


Дай Боже! И какво ли повече да добавя? Всичкото съм го казала в стихотворението. Надявам се всяка жена с дълъг и относително щастлив брак, да се припознае в лирическата героиня, която напълно се покрива с мен самата.
цитирай
8. shtaparov - Чудесно написано- поздравления!
18.11.2021 11:23
Чудесно написано- поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1062367
Постинги: 334
Коментари: 3507
Гласове: 12900
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930