Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2021 12:23 - Три сестри
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 6851 Коментари: 6 Гласове:
20

Последна промяна: 22.10.2021 16:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имам три сестри - кресливи врани -
Искам!, Няма!, Как пък не!
Всяка застрашително се кани
другите да накълве.
Искам! си е страшна егоистка
с ненаситен апетит.
Къса нервите ми, щом заиска
с наглия си важен вид.
Като Няма!, няма друга врана,
нито друг, в света, пернат.
Вместо да изкряска само:"Няма!",
тя не млъква на инат...
Как пък не! е влюбена във спора,
а и в собствения глас.
Прави лупинги при спор с простора,
и си мисли, че е ас.
Аз ли?... Аз съм с качества на славей!
Или пък поне на кос...
Само да реша - какво да правя
с генетичния въпрос...



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - 3D портретуване? Четириизмерно ...
22.10.2021 17:16
3D портретуване?
Четириизмерно пространство на Аз -а?
Или просто есенна песен в Старата гора?
И за трите не е необходима ни Евклидова геометрия, ни бихейвиоризъм, трябват само чувствителен слух, добро сърце и много талант, а ти имаш и трите.
Поздравления, Ваня!
цитирай
2. vania23 - Благодаря, Вени!
25.10.2021 11:58
donchevav написа:
3D портретуване?
Четириизмерно пространство на Аз -а?
Или просто есенна песен в Старата гора?
И за трите не е необходима ни Евклидова геометрия, ни бихейвиоризъм, трябват само чувствителен слух, добро сърце и много талант, а ти имаш и трите.
Поздравления, Ваня!


А може би оглеждане във всички, с които ме среща живота. Колко често приписваме на другите собствените си недостатъци...
цитирай
3. lexparsy - Много ми харесва твоя стих
26.10.2021 21:23
и даже поантата въпросителна, дали имаме генетична принадлежност и ние към птиците... :-))
И аз обичам да наблюдавам не само всички животни, но и птиците и кай се държат спрямо ПриРодата... за разлика от хората които постоянно имат претенции към нея, но и един към друг и се мразят и обиждат...
Наблюдавам даже как пеят сутрин на обед и вечер.. не само от славеите аз съм слушал с часове косовете които си говорят на неразбираем за нас език, и то в късните часове...

Ще споделя че съм скандализиран от този блог, където моето скандална поезия е по четена, като чалгата на Слави Трифонов пред прекрасни поети и поетеси..
Приеми моите искрени почитания и искрени пожелания за красива есен и зима както ти сама си ги си познаеш, укак те вдъхновяват и разбираш поетирала...
Лекс
цитирай
4. vania23 - Благодаря, Лекси!
27.10.2021 13:56
lexparsy написа:
и даже поантата въпросителна, дали имаме генетична принадлежност и ние към птиците... :-))
И аз обичам да наблюдавам не само всички животни, но и птиците и кай се държат спрямо ПриРодата... за разлика от хората които постоянно имат претенции към нея, но и един към друг и се мразят и обиждат...
Наблюдавам даже как пеят сутрин на обед и вечер.. не само от славеите аз съм слушал с часове косовете които си говорят на неразбираем за нас език, и то в късните часове...

Ще споделя че съм скандализиран от този блог, където моето скандална поезия е по четена, като чалгата на Слави Трифонов пред прекрасни поети и поетеси..
Приеми моите искрени почитания и искрени пожелания за красива есен и зима както ти сама си ги си познаеш, укак те вдъхновяват и разбираш поетирала...
Лекс


Живеем в такъв свят, в който поезията е едно от последните неща, които се ценят. Така че това изобщо не ме учудва.
цитирай
5. shtaparov - Супер е- колко майсторски си пре...
02.11.2021 03:38
Супер е- колко майсторски си преплела имената в сюжетите и си ги свързала с адекватни на тях събития! ...
цитирай
6. vania23 - Благодаря, Ангеле!
02.11.2021 16:12
shtaparov написа:
Супер е- колко майсторски си преплела имената в сюжетите и си ги свързала с адекватни на тях събития! ...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1059637
Постинги: 334
Коментари: 3507
Гласове: 12893
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930