Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2018 12:16 - Ученичка
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 2777 Коментари: 19 Гласове:
16

Последна промяна: 07.07.2018 20:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Цял живот аз все съм ученичка.
Свикнах и не питам: "Докога?"
Всеки ден изпитват ме по всичко
в класна стая - моята глава.
Изучавам хиляди предмети -
лабиринт от знания в света -
те изглежда всичките са взети
от науката за любовта.
Моите учители са хора,
заживели с мен във паметта,
невъзможни полети в простора...
Учат ме и моите деца.
Срещам постоянно парадокси!
Само как ми трият те носа...
Чакат да си кажа: "Браво, Бог си!",
за да ми докажат, че греша...
Но пък аз съм много упорита
и все някога ще разбера
всяка тайна надълбоко скрита
и ще разкодирам любовта.
И ще се науча да обичам
истински и без да нараня,
а ако съм слаба ученичка,
нищо чудно пак да се родя...



Тагове:   ученичка,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trakietsadobri - Много интересно наУчно стихотворение :)
06.07.2018 15:41
Ваня, а въздух между всеки четири реда защо не си оставила?
Така си го написала, а въздух не си оставила.
Задъхала си се от учене!

Ако по-малко учиш, няма все парадокси и светулки да са ти в главата.
цитирай
2. vania23 - Подхващам отговорите поред :)
06.07.2018 15:46
"Въздух" няма, защото звучи в главата ми монолитно и слято.
Че да няма да правим като мнозинството?! Ако мнозинството се хвърли в морето и ние ли след него? А и ако светът беше перфектно място за живеене, щях да повярвам, че живота на мнозинството е пример за подражание.../преди редакцията беше споменал за "мнозинството"/
Аз така си отдъхвам - като пиша. Виж като не пиша съм съсипана от умора :)
Видях, че си редактирал малко комента си и редактирам и моя.
Знаеш ли, не знам как е при теб, но аз си почивам с това учене - ако не беше то... да не продължавам.
Но хората са различни, при теб може да е друго и поради това да не ме разбираш.
Поздрави!
цитирай
3. trakietsadobri - Интересна наУка е писането :)
06.07.2018 15:59
Ваня, браво за стихотворението.
цитирай
4. shtaparov - Браво- страхотно е като самата теб и ...
06.07.2018 16:49
Браво- страхотно е като самата теб и мисля че ако грешиш,то е за да откриеш пътя към истината и да не се отклоняваш никога от него!
цитирай
5. vania23 - Благодаря, Ангеле!
06.07.2018 17:23
Не виждам никакъв смисъл от живота си, ако той не е за учене :)
цитирай
6. mt46 - Поздрав, Ваня!
06.07.2018 20:55
Човек цял живот си остава ученик. А дали има поправителен - не за всичко...
цитирай
7. donchevav - Животът и уроците, които ни дава. ...
06.07.2018 23:47
Животът и уроците, които ни дава. Обръщането на този изначален въпрос прави внушението и лично, и много дълбоко. Хареса ми този снизходително-насмешлив поглед към собствената личност и проблеми. Да се шегуваш със себе си е прекрасна дарба, прави те силен и неуязвим. Поздравления, Ваня!
цитирай
8. gessos - Запомнила съм нещо от един мой Уч...
07.07.2018 00:28
Запомнила съм нещо от един мой Учител и никога не го забравям:
Да се учиш, е все едно да плуваш срещу течението. Щом спреш, отнася те назад. И когато съвестно и сериозно се учиш, разбираш колко малко знаеш.

А Ти никога няма да бъдеш отнесена назад. Ще пориш вълните и с весел и насмешлив нрав ще постигаш своето!
Чудно е написано, със замах, за да пробиеш всички неведоми тайни на света.
Поздрав от сърце! И дерзай към върховете на познанието!
цитирай
9. barin - Здравей, Ваня. Човек се учи, докато ...
07.07.2018 05:55
Здравей, Ваня. Човек се учи, докато е жив. Спре ли и си помисли, че е дошъл края- свършено е с него.
Поздрави!
цитирай
10. vania23 - Здравей, Марине!
07.07.2018 07:35
Да, цял живот сме ученици, а за поправителните... дори и да ги има, по-добре е да живеем така, все едно ги няма. Може така да си спестим поне няколко грешки.
цитирай
11. vania23 - Здравей, Вени!
07.07.2018 07:43
Прочетох едно стихотворение от популярна поетеса - казваше се "Десет житейски урока". Знаеш как е... за едно и също нещо десет души ще напишат десет различни неща, което си е прекрасно, ако се случи, защото всички са различни или поне би трябвало да са такива, ако са индивидуалности.
Първо мислех да пиша за прошката, за смирението, за суетата и за какво ли още не, но... стихотворението само си тръгна по този начин и го оставих да се донапише.
Много се радвам, че се усеща шегата. Един от хилядите уроци е и да не се вземаме прекалено сериозно :)
Благодаря, мила Вени!
цитирай
12. vania23 - Здравей, gessos!
07.07.2018 07:50
И благодаря за добрите думи! Безсмислен е живота "по течението". Сякаш не си буден, а спиш. Все пак за какво си жив? Мъдри думи ти е казал твоя учител...
Колкото дали ще бъда отнесена назад... друг урок си мисля е - да се научим да живеем с чувството за несигурност, относно верността на пътя. Все пак винаги съществува вероятността да грешим.
цитирай
13. vesever - Приятно училище, Ваня! Нали ще ...
07.07.2018 07:53
Приятно училище, Ваня!
Нали ще има и ваканции)
Рекох да се пошегувам, но не знам дали се получи добре
Аз се уморих от учене и затова си мечтая За Ваканция.
Ако и ти имаш, да отидем заедно на Бали, както и бяхме се разбрали... ;)
цитирай
14. vania23 - Здравей, barin!
07.07.2018 07:53
Да, това е и моето послание. Твоят коментар ми напомни финала на едно друго мое стихотворение, което много си обичам:

"Не знам..., но знам, че ще сгреша
дори и да помисля: "Вече зная!"
Това ще значи да реша -
пределът е достигнат, следва...края... "
цитирай
15. vania23 - Здравей, Веси!
07.07.2018 07:57
Те ваканциите в това училище също са уроци :)
Ех, до Бали, до Бали... какво ли толкова има на това Бали? :)
Че да отидем да видим, де :)
цитирай
16. shtaparov - Не виждам никакъв ...
07.07.2018 12:25
vania23 написа:
Не виждам никакъв смисъл от живота си, ако той не е за учене :)

Учене,радост,любов и добруване-
все са чудесни неща!
цитирай
17. vania23 - Да, светли човече! :)
07.07.2018 13:44
shtaparov написа:
vania23 написа:
Не виждам никакъв смисъл от живота си, ако той не е за учене :)

Учене,радост,любов и добруване-
все са чудесни неща!

цитирай
18. shtaparov - Не виж...
08.07.2018 01:26
vania23 написа:
shtaparov написа:
vania23 написа:
Не виждам никакъв смисъл от живота си, ако той не е за учене :)

Учене,радост,любов и добруване-
все са чудесни неща!


:))
цитирай
19. vesever - Дай боже да отидем, , Ваничка)) ...
08.07.2018 09:09
Дай боже да отидем ,,Ваничка))
Ангел много добре го е казал и аз напълно го подкрепям, това са и моите търсения и желания в живота.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1058866
Постинги: 334
Коментари: 3507
Гласове: 12890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930