Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2015 16:35 - НЕРОНЕ....Слаб Aртист си !!!
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 590 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 02.05.2015 12:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                        image

       11.09.2013 00:55 - Кой е НЕРОН и какво е „синдрома на НЕРОН"? автор: milady категория: Технологии   image 
прочетен: 554 коментари: 4 гласове:  9  
  imageimage

Вие как мислите този блогов герой

Гошо,добре ли е?Да стои 24 часа тук,

за да раздава ред и справедливост? Да ни учи на морал ,любов, емпатия ,
и..... бла ..бла.....

като се опитва ,да „спори“ с моите никове/ апропо лични /с лични снимки! Имам 4 ,да ..защото имам 6 изтрити Профила и още 4 с банн !!! Прецедент в хисторито на блога ,а:)
image

На  кого Георге С.Г,се  обясняваш и до

казваш. Не му е мястото  тук /wrong!!

Аз нямам нужда,от твоите факти и

доводи, и виртуални свидетели !!!

Предполагам и другите интелигентни

невинни читатели на блога.
/извинете за кича ,колеги !   image

Георге,не се шегувам ,напротив много  

съм сериозна. На мед. език има диагноза

която те “покрива “. Имаш всички приз

наци на заболяването / да изброявам ли Хиперактивна социална комуникация, неспокойствие, хистерия и куп емоции, като сълзлива драма ,
кич, чалга в едно,

последвани от “откровения“ ,поезия на килограм,лични изповеди и лични конференции на скайп !!
И разбира се, пространни ,

“неразбираеми“ ,денонощни

словоизлияния в немерена, объркана реч ...... / охх....уморих се, свършвам/
Аз наричам това “ логорея невроза “ патента е мой ;)
Всички наблюдаваме перманентно

истерично търсене на контакти, от твоя страна /с двата пола/. Изобщоо..неспасяем случай. Реалност и фантазии са омешани в абсолютен миш маш, но Ти умираш за Сцената ,и за евтина Слава ... сега и тук пред изумената Публика !
Тъжно ,Нарцисе!! Многооо..... защото твоят “истински “Лайф е 90 % виртуален ...
image

в„Театър Глобус“ , където ти играеш в транс ,неуморно около 1666 Роли ...
    

...Тежък случай  си ,признавам, но аз

 имам  само проф.интерес към теб.

Благодаря за Поканата за тет а тет в София ...Но ,няма смисъл....

 Аз  никога няма  да те приема

 на сериозно ,казах ти го

 преди 2 г .в очите/ на скайп/,

помниш го много добре, знам.

Късмет и здраве  ти пожелавам!





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - съжалявам ,че се повтарям /няма повече ...
01.04.2015 16:51
преди малко ....
написах кратък ,културен Пост Отговор
на твоите нескончаеми монолози ,Гошо.
Но , Дейвид/ малкия син 24/ беше до мен ,
и ме спря ..Каза ми само ...
“ мамо , Защо пишеш
неща ,които сама си четеш после “
/ хаха/...

колко са умни и мъдри тези младите ...
направооо ме засрами с две думи ...
;))
цитирай
2. marmalady - многоо хубава картина ...
01.04.2015 16:56
тези 4 Грации, дори мога ,да ги
именувам с ник имената на моя
Злочест Герой......
по посока на часовниковата стрелка ..
вишничка
Уич
Хлорис
Уондър /в центъра ...

;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2279297
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол