Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2019 12:26 - Нов ден
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 1764 Коментари: 18 Гласове:
29

Последна промяна: 21.06.2019 08:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Наместват се пластове малко по малко -
там нейде - навътре, дълбоко във мен.
Навън - пак със утро - съвсем тривиално
напред се протяга поредният ден.

Какво ли ще носи?... Аз нямам представа...
Ще хвърляме заедно днешния зар.
От нещо ще взема, от друго ще дава -
съдбата и аз ще играем хазарт.

Дали ще спечеля или ще загубя?
Какъв ли ще бъде днес моят късмет?
От мене зависи - по-смела, по-друга -
ще бъда ли с новия вътрешен ред...

 




Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Доби вече чувство за ритъм, който е ...
20.06.2019 12:32
Доби вече чувство за ритъм, който е най важният и който всъщност е поезията.
цитирай
2. vania23 - Така е. И се влюбих в ритъма.
20.06.2019 12:34
pompaduridiot написа:
Доби вече чувство за ритъм, който е най важният и който всъщност е поезията.


Но и идеята е важна, и умението да се заслушваш в себе си и в тихото.
цитирай
3. анонимен - Естествено. И трите неща всъщност ...
20.06.2019 13:05
Естествено.И трите неща всъщност са еднакво важни.
В тоя текст брои ли сричките?
цитирай
4. vania23 - Едва ли случайно са равни :)
20.06.2019 13:12
pompaduridiot написа:
Естествено.И трите неща всъщност са еднакво важни.
В тоя текст брои ли сричките?

цитирай
5. анонимен - А пък аз да си призная, никога не ги ...
20.06.2019 13:35
А пък аз да си призная, никога не ги броя.Улавям си някаква музикална нишка и навързвам около нея думи, без да броя.
Хубаво е коментарите да не са само раздаване на хвалби и благодарности, а ей така,по конкретна тема.
цитирай
6. eva666 - :-)) тоочноо така..пиша и аз...ако,нещо ме вдъхнови ,разб се
20.06.2019 14:12
pompaduridiot написа:
А пък аз да си призная, никога не ги броя.Улавям си някаква музикална нишка и навързвам около нея думи, без да броя.
Хубаво е коментарите да не са само раздаване на хвалби и благодарности, а ей така,по конкретна тема.


ваня, честито ти Промоция, и първа книга
дано, те удовлетвори...успеха!
Юлия, с усмивка..
цитирай
7. vania23 - Така си започнал, така си продължил, нормално :)
20.06.2019 14:19
pompaduridiot написа:
А пък аз да си призная, никога не ги броя.Улавям си някаква музикална нишка и навързвам около нея думи, без да броя.
Хубаво е коментарите да не са само раздаване на хвалби и благодарности, а ей така,по конкретна тема.


Важен е крайният резултат. Пътят към него е подробност. Коментарите нека са спонтанни и каквито дойдат :)
цитирай
8. vania23 - Благодаря, Юлия! Не болеше :)
20.06.2019 14:21
eva666 написа:
pompaduridiot написа:
А пък аз да си призная, никога не ги броя.Улавям си някаква музикална нишка и навързвам около нея думи, без да броя.
Хубаво е коментарите да не са само раздаване на хвалби и благодарности, а ей така,по конкретна тема.


ваня, честито ти Промоция, и първа книга
дано, те удовлетвори...успеха!
Юлия, с усмивка..

цитирай
9. анонимен - Само че няма нищо общо между добрата ...
20.06.2019 14:24
Само че няма нищо общо между добрата поезия и издаването на книги.
Днес книга всеки може да издаде.
Тук има една, дето е издала 50 книжлета, ама не стига и до коленете на нимфодора, дето няма нито една.
Един пък графоманин, дето слава богу, се дезактивира, и той имаше стотина.
цитирай
10. анонимен - Забелязах, че винаги пишеш по типа ...
20.06.2019 14:30
Забелязах,че винаги пишеш по типа абаб , кръстосана рима.
Пробвай с аабб - вселенска хармония
сияйна симфония
израстват над мен
и аз съм във плен
цитирай
11. vania23 - Количеството никога не е било гаранция за качество.
20.06.2019 14:31
pompaduridiot написа:
Само че няма нищо общо между добрата поезия и издаването на книги.
Днес книга всеки може да издаде.
Тук има една, дето е издала 50 книжлета, ама не стига и до коленете на нимфодора, дето няма нито една.
Един пък графоманин, дето слава богу, се дезактивира, и той имаше стотина.


Обикновено е обратното. Сега някои ми казват - "длъжна си да издадеш втора стихосбирка". Действат ми потискащо. Достатъчно други задължения имам, че да си търся още едно.
цитирай
12. vania23 - Не е винаги. Имам и със съседна рима. Последното е
20.06.2019 14:32
pompaduridiot написа:
Забелязах,че винаги пишеш по типа абаб , кръстосана рима.
Пробвай с аабб - вселенска хармония
сияйна симфония
израстват над мен
и аз съм във плен


несериозното за Истанбул.
цитирай
13. анонимен - Да, вярно, аз коментирах и него. ...
20.06.2019 14:41
Да, вярно, аз коментирах и него.
Глупости, защо да си длъжна. Жестоката истина е, че никой не чете поезията. То изобщо българинът вече не чете, но поезия пък хич.
Имам приятел, който сам си плаща да му излизат книжки, издал е двайсетина и са му ги прочели само двасетина души, роднини и познати.
цитирай
14. vania23 - Да, знам, така е.
20.06.2019 14:56
pompaduridiot написа:
Да, вярно, аз коментирах и него.
Глупости, защо да си длъжна. Жестоката истина е, че никой не чете поезията. То изобщо българинът вече не чете, но поезия пък хич.
Имам приятел, който сам си плаща да му излизат книжки, издал е двайсетина и са му ги прочели само двасетина души, роднини и познати.


Щом дори аз не четях поезия преди да я пропиша, то какво остава за другите. Но... факт е, че от моите сто стихосбирки останаха само пет. Може да е щастливо стечение на обстоятелства. Нека всеки прави така, както го чувства. Да издава, да не издава... - нека има свобода.
Хубаво е обаче на входа на всяко издателство да стоят хора, разбиращи от поезия, които да не позволяват да се издават некачествени книги. Така рязко ще се вдигне нивото - поне така си мисля. И хем ще има свобода всеки да се пробва, но... не всеки ще бъде отпечатан. Нека, който иска, да се усъвършенства, за да има развитие, ако е възможно в него.
цитирай
15. анонимен - Беше ми много приятно да разменим ...
21.06.2019 12:56
Беше ми много приятно да разменим мисли.
цитирай
16. vania23 - На мен също :)
21.06.2019 13:09
pompaduridiot написа:
Беше ми много приятно да разменим мисли.


Бъди здрав и щастлив!
цитирай
17. shtaparov - Чудесен ритъм, интересна тематика ...
22.06.2019 21:28
Чудесен ритъм,интересна тематика и вдъхновяващо изложение- поздравления!
цитирай
18. vania23 - Благодаря, Ангеле!
24.06.2019 07:22
shtaparov написа:
Чудесен ритъм,интересна тематика и вдъхновяващо изложение- поздравления!


Една идея, на която дадох шанс.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052829
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12833
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031