Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2018 10:56 - Равносметка
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 2322 Коментари: 12 Гласове:
18

Последна промяна: 30.12.2018 14:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отива си тази година...
Отеква в душата със звън.
Дойде като миг и отмина -
бе кратък на съмване сън...
И питам се - бях ли щастлива?
Успях ли да сбъдна мечта?
Със радост, че още съм жива,
отворих ли нова врата?
Приятел изслушах ли кротко?
Признах ли на някой любов?
А дадох ли нещо на просяк?
Другар аз намерих ли нов?
Разбрала, че тук съм да уча,
научих ли ценен урок?
Нахраних ли улично куче,
към другите търсех ли брод?
Да... Мина година богата!
Във нея ме имаше... Бях!
Дано след година да кажа -
щастлива отново живях...



Писах го преди една година. Днес малко го редактирах. Весело посрещане, приятели, на Новата година! Дано и догодина всички да си кажем, че щастливо сме живели!



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vedrina - !!!
30.12.2018 12:29
Много трогваща равносметка, колко добре зададени въпроси, - така трябва да потърсим на себе си отговорност преди всичко...
цитирай
2. barin - Здравей, Ваня. И аз си правя равн...
30.12.2018 17:30
Здравей, Ваня. И аз си правя равносметка всяка година. Тази е сред най-добрите.
Поздрави!
цитирай
3. katan - "Във нея ме имаше... Бях!"
30.12.2018 18:33
Благодаря за споделената равносметка, Ваня!
Всички си задаваме подобни въпроси и си отговаряме честно, без да си спестяваме нищо.
Ти така си ги подредила, че човек не може да подмине написаното с равнодушие.
Пожелавам ти, не само на теб, а на всички, които се отбиваме при теб:
"... след година да кажа -щастлива отново живях..."
Сърдечно!
цитирай
4. vesever - Дай Боже щастлива година за всички ...
30.12.2018 18:46
Дай Боже щастлива година за всички ни, Ваня, а наистина най-щастливи сме, когато дадем нещо добро някому, когато зарадваме някого...тогава се чувстваме пълноценни и именно тези мигове си заслужават и се помнят!
Поздрави!
цитирай
5. vania23 - Благодаря за добрите думи, Ведрина!
30.12.2018 19:34
vedrina написа:
Много трогваща равносметка, колко добре зададени въпроси, - така трябва да потърсим на себе си отговорност преди всичко...


Щастлива съм, че те докоснах! В повечето случаи отговорността наистина е основно наша.
цитирай
6. vania23 - Благодаря ти!
30.12.2018 19:36
barin написа:
Здравей, Ваня. И аз си правя равносметка всяка година. Тази е сред най-добрите.
Поздрави!


Дано и твоята е добра. Тази ми е от миналата година. В тази не влагам толкова много жар. Имах някое и друго разочарование, но... добра си беше годината отново :)
цитирай
7. vania23 - Благодаря, мила Катан!
30.12.2018 19:38
katan написа:
Благодаря за споделената равносметка, Ваня!
Всички си задаваме подобни въпроси и си отговаряме честно, без да си спестяваме нищо.
Ти така си ги подредила, че човек не може да подмине написаното с равнодушие.
Пожелавам ти, не само на теб, а на всички, които се отбиваме при теб:
"... след година да кажа -щастлива отново живях..."
Сърдечно!


Дай Боже всички да сме живи и здрави - и ние, и хората, които обичаме. Всичко останало от нас зависи.
Здрава и щастлива бъди! Прегръдки!
цитирай
8. vania23 - Дай Боже, Веси!
30.12.2018 19:40
vesever написа:
Дай Боже щастлива година за всички ни, Ваня, а наистина най-щастливи сме, когато дадем нещо добро някому, когато зарадваме някого...тогава се чувстваме пълноценни и именно тези мигове си заслужават и се помнят!
Поздрави!


Така е. Няма ли добрини, нахалост е било всичко. Човек е щастлив, когато дава - двойно щастие е даването.
Весело да си посрещнеш Новата година и само хубавини да те срещат в нея! Прегръдки, мила Веси!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Поздрави, Ваня!
30.12.2018 19:54
Хубаво стихотворение- изповед, съчетано с добри пожелания!
Скромност и самокритичност!
Хареса ми!

Хубава и щастлива Нова Година!
цитирай
10. vania23 - Благодаря ти!
30.12.2018 20:54
leonleonovpom2 написа:
Хубаво стихотворение- изповед, съчетано с добри пожелания!
Скромност и самокритичност!
Хареса ми!

Хубава и щастлива Нова Година!


Бъди жив и здрав, и само хубавини да те съпътстват!
цитирай
11. donchevav - Честита Коледа, мила Ваня! Много ми ...
30.12.2018 22:45
Честита Коледа, мила Ваня! Много ми хареса твоята предновогодишна равносметка - цялата си в нея с тревогите и отговорностите, с надеждите и вярата в по-доброто, което предстои! Завладяващо!
Весело посрещане на Новата година!
цитирай
12. vania23 - Честита и на теб, мила Вени!
31.12.2018 09:18
donchevav написа:
Честита Коледа, мила Ваня! Много ми хареса твоята предновогодишна равносметка - цялата си в нея с тревогите и отговорностите, с надеждите и вярата в по-доброто, което предстои! Завладяващо!
Весело посрещане на Новата година!


Бъди здрава през Новата година, и радвай себе си и всички около теб с добрината си! Прегръдки!
цитирай
13. shtaparov - Страхотно красива творба- позд...
02.01.2019 01:08
Страхотно красива творба- поздравления!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1059481
Постинги: 334
Коментари: 3507
Гласове: 12891
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930