Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2019 15:10 - СКОРО НЕ БЯХ ПОПАДАЛ НА НЕУРАВНОВЕСЕНИ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1697 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 23.01.2019 15:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здр   image
виждам,че членуваш в мойта група но не съм те забелязвал там

ако имаш предвид тази за ретро България то аз съм админа и и аз съм я създала imageако не си забелязъл
не бе   казах мойта група не твойта image    

 а ти не членуваш ли и в мойта група

да   

 е токава кво значение има  

ами две различни групи са в мойта има неща който при теб ги няма и обратното    

 аз пък откъде да знам че тя е твоя група аз мислих е говориш за ретро България понеже виждам че си член и искаш да кажеш твойта група дето членуваш в нея но не си забелязъл че аз съм админа и 

 ами влез и ще видиш   

 то и ти не си видял з моята че аз съм админа и както и аз за твоята 
 видях image   

 е и какво за какво ми пишеш на какво дължа поканата за приятелство 

не може ли гледам,че имаме общи приятели  
 
 може ама трябва да има причина да се обосновеш 

 и интереси      

знаеш ли не ми се приематхора кито обичат да спорят с другия или да се заяждат така че объркал си човека на когото да пратиш покана и да убиваш скуката си стова а колкото до моята група тя е нова за съжаление малко хора пускат нещо в нея защото няямат време и главно аз я поддържам и е хубаво човек да има малко уважение и кво като имаш по голяма група от моята това не значи че може да е по качествна...

И след 5 минути ме блокира чак.Ахахахха.И такива,като тая годят да гласуват на изборите и т.н.Тя за себе си акъл няма ще решава съдбата на хората.









Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20129120
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031