Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2018 09:10 - *** ОПТИМИСТИЧНО? ****
Автор: pvdaskalov Категория: История   
Прочетен: 1407 Коментари: 16 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ОПТИМИСТИЧНО? ДА!

Денят започва с пасиан. Излезе ли, изпадам в транс.

Внуших си, че ще ми върви и май наистина така е.

Оня ден в колонки три познах шестте числа от раз,

То се знае – те не бяха в куп събрани, но ме окрилиха

да напиша два-три стиха, после тук да ги сервирам.

Едва ли някой ще завиди – туй го могат само какавиди,

които с бодрото си настроение навярно ще нервивам.

Ако фишът беше печеливш, такъв късмет не ще завирам

в тъжните очи на милиони, ограбени от мен макар законно.

Бих ги дал на талантливите поети да си вържат двата края.

Нима щастлив ще бъда сам във Рая? Нека живнат –

времената са такива. Пустият му бизнес заслепява

и не виждат, че културата не ще изкара само с плява.

Но имам си и аз мечти – почти готов съм да си публикувам

изследвания доста сложни. Знам, не всеки ще ги разбере,

но те ще бъдат моя принос за строежите в Египет

от времето на мощната династия четвърта,

паралелна с Минос, легендарния в историята на Европа цар…

Естествено, ще сторя и круиз до платото Гиза

пирамидите да съзерцая, що познавам само във числа.




image




Гласувай:
17



1. schumpov - Добре дошъл!
08.12.2018 10:39
Добре дошъл!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
08.12.2018 13:48
Има си хас! Нали сме колеги. За колега стъпвам в огъня. Навярно и ти.
Поздрави!
П и е р
цитирай
3. xubavka - Внушението е много важно нещо!
08.12.2018 19:47
От сърце ти пожелавам успех с начинанията! Аз фишове не пускам, тото не играя, защото залагам на сигурно, но съм сигурна в успеха ти, ще чакам с нетърпение да публикуваш нещо за пирамидите съвсем скоро!
Поздрави!
цитирай
4. pvdaskalov - * 4 *
08.12.2018 20:24
xubavka написа:
Внушението е много важно нещо!
От сърце ти пожелавам успех с начинанията! Аз фишове не пускам, тото не играя, защото залагам на сигурно, но съм сигурна в успеха ти, ще чакам с нетърпение да публикуваш нещо за пирамидите съвсем скоро!
Поздрави!


Благодаря ти, Таня!
Бих бил доволен, ако Спорт тото и лотарията, уж Държавна, които ошушкват народа до стотинка, ежегодно публикуват печалбата си и към кого и с колко са проявили благотворителност...
Дано очакванията ти да публикувам изследванията си на Голямата пирамида и саркофага в нея се изпълнят. Ще имаш 5 от авторските екземпляри за теб и големите библиотеки в Панагюрище. В замяна очаквам да черпиш за шахматните победи, които безмилостно постигаш.
Спец. поздрави от леля ти Дора и Лида.
П и е р
ПС - Да ти се похваля, че разбрах червения палец от кого е... Да е жива и здрава тази какавида, която се е изцвъкала точно 4 на четвърта минути след появата на постинга ми
цитирай
5. pvdaskalov - * 5 *
10.12.2018 14:38
09.12 13:26 - Жив и здрав!
от: krumbelosvet За постинг: *** ОПТИМИСТИЧНО? ****

И успех!
Одобри | Изтрий

Отново не успях да потвърдя коментара по-горе по нормалния начин,
Благодаря ти, Краси. Бъди и ти здрав и с успехи в Блог.бг.
П и е р
цитирай
6. vesever - Пиер, много ведро си го написал, ...
10.12.2018 17:02
Пиер, много ведро си го написал, пожелавам ти наистина да спечелиш, защо пък не!
Успех и с пирамидите, и аз ще съм на линия с превода :)
Поздрави!

цитирай
7. pvdaskalov - * 6 *
10.12.2018 18:27
vesever написа:
Пиер, много ведро си го написал, пожелавам ти наистина да спечелиш, защо пък не!
Успех и с пирамидите, и аз ще съм на линия с превода :)
Поздрави!



Ама ръката ти била много лека, Весенце, щом твоят коментар отпуши модерацията и вече приемам коментарите безпроблемно. Зарежи го Тотото. Разказах действителен случай, а по-нататък дойде от само себе си.
Направихте ли елхата?
Весели празници - не са далече, нали?
П и е р
цитирай
8. pvdaskalov - * 7 *
14.12.2018 08:54
Тази сутрин - 14.12.2018, модерацията пак се изложи. Полуокръжността най-горе вляво се въртя лъжовно 5 минути, че ще изпрати, където трябва, твоя коментар, Весенце, но накрая не издържах и го копи-пействам тук.:
12.12 15:02 - Пиер, радвам се )) ...
от: vesever За постинг: *** ОПТИМИСТИЧНО? ****

Пиер, радвам се ))
Ние пък имаме проблем с елхата тази година, много висока е станала и не достигаме върха й...
Ние украсяваме жива елха в двора, която засадих преди години, беше бебе...сега ...трябва много стабилна и висока стълба, за да се справим с украсата...но идната седмица ще го мислим.
Поздрави и приятни приготовления за празниците!
Одобри | Изтрий
Освен твоя мил коментар, имах още една приятна изненада - първият ми пасианс за деня излезе от раз! Чудо невиждано! Откъде компютърът знае, че тъкмо тази сутрин навърших точно 76, не ми е ясно. А Дормира такъв як сън ми прати през нощта, че сега съм свеж, свеж, като падналия навън скреж! Но въпреки, че се чувствам богопомазан, не съм в състояние да сваля от небето някоя красива звездица за върха на коледната ви елха. Обаче, има инженерно решение - купувате за левче надута с хелий звезда-балон, връзвате я с три яки конеца, капвате моментно лепило в основата й и я оставяте да кацне на върха, като я придържате с връвчиците, докато залепне. Съжалявам, че не сме при вас с леля ти Лида да ви помогнем и заедно да се радваме на успешното хрумване.. Накрая щяхме да гръмнем бутилка шампанско. Като пиша тези редове, виждам събитието съвсем реално.
Бъдете живи и здрави!
С приятелски прегръдки
П и е р и фамилия
цитирай
9. vesever - Пиер, усмихна ме! Много мил коме...
14.12.2018 11:24
Пиер, усмихна ме! Много мил коментар!
Първо, и тук да ти честитя ЧРД, жив и здрав и много още вдъхновения и успехи и уютни мигове в семейството!

Ще опитаме със звездата, дано успеем, и другата идея на леля Лидка за вертикалните цветни ленти да пуснем от върха много ми се понрави, непременно ще я направим така и ще покажа снимки.
През уикенда ще сме пълна къща, племенниците ми ще са при нас и ще има да се радват, да украсяват, кой докъдето стигне, ...
Ами, защо да не е реално такова събитие, може да се обмисли. Вие сте с кола, ние нямаме, все още...
Поздрави на фамилията, и благодаря още веднъж!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Честит рожден ден , Пиер!
14.12.2018 22:25
Да си жив и здрав и всетакъв сладкодумник!
Постигнал си много, не съжалявай за нищо!
Вярно , имаше персони преди, които се разпореждаха с човешките съдби, но и сега ги има! Ръководени от злоба и завист, да попречат на нещо добро?!
Никой не може да ти отнеме знанието, а ти си целунат от бога!....

В тази връзка ще допълня, че основните неща в доктората писах на плажа, "въоръжен "само с един химикал и тетрадка, а книгата-в едно кафене, където се събираха приятели!Нестандартна обстановка, но мобилизираща и ми идваха идеи, до които ивначе трудно бих достигнал!

Хубава вечер и успех, приятелю!
цитирай
11. pvdaskalov - * 8 *
15.12.2018 13:42
leonleonovpom2 написа:
Честит рожден ден , Пиер!
Да си жив и здрав и все такъв сладкодумник!
Постигнал си много, не съжалявай за нищо!
Вярно , имаше персони преди, които се разпореждаха с човешките съдби, но и сега ги има! Ръководени от злоба и завист, да попречат на нещо добро?!
Никой не може да ти отнеме знанието, а ти си целунат от бога!....

В тази връзка ще допълня, че основните неща в доктората писах на плажа, "въоръжен "само с един химикал и тетрадка, а книгата-в едно кафене, където се събираха приятели!Нестандартна обстановка, но мобилизираща и ми идваха идеи, до които ивначе трудно бих достигнал!

Хубава вечер и успех, приятелю!


Благодаря ти, Приятелю мой!
Забавих отговора си по обективни причини.
Талантът, бистрият ум и концентрацията, както и добрата памет, са онази предпоставка, която осигурява успешната творческа изява. Помниш ли, че Сократ обясняваше на форума, пишейки с клечка по разстлан пясък? Тъй съм се вживял в древната култура, че всички те са мои приятели. Това помага да ги разбра.
Жив и здрав!
П и е р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2102799
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031